Mälarvarvet 2009

Mälarvarvet rycker närmare, 30/5 är det dags. Har du tänkt segla är det bästa att anmäla sig och betala snarast. Betalar de efter den 25e blir det dyrare.
Ca 30 båtar är anmälda just nu och 6 av dessa står som tävlande för EKBK. 2 av dessa är för mig nya namn, Göran Appelquist i Scanmar31 ligger i klubben. Den andra är Lars Karlsson Hanse 400, honom känner jag inte alls till. Kanske har det blivit fel, i fjol stod en tävlande för Essinge BK som tävlandes för oss. Hur som helst, kul.
Övriga är Tomas (NF), Göran (Nova) och Peter/Bosse (606).
Anmälan gör du på hemsidan, http://www.seglamalarvarvet.se/
Som du kanske har noterat, så är tävlingen med i EBK cup. Dessutom så kommer du väl ihåg att cupen från i år är personlig och att alla EBK medlemmar ombord på en båt får tillgodoräkna sig resultatet till cupen. Så får du inte till det med egna båten, så försök hoppa på någon annan båt.
Är du intresserad av att gasta eller behöver du gastar, så skriv i kommentarsfältet i bloggen, så kanske sådant kan lösa sig.